Grill

Kom hem precis ifrån en jättemysig grillkväll hemma hos min kära vän Madde. Fick till och med skjuts av henne och hennes pojkvän hem till henne, GREEEAAAT!! :) Vi åt god stek som tillagades av hennes pojkvän och hans vän. Till det blev det potatissallad och sallad ( färdigskuren sallad ifrån Kvantum hahaha ) Det är så härligt att se att Madde och hennes pojkvän är fortfarande så nykära. Det är lite tafs, söta blickar och heta kyssar. Vem vill inte ha det så?

Vad är receptet på att hålla kvar glöden i ett förhållande? Jag har undrat det ett tag. Jag hade velat ha ett svar på det, men det är såklart olika för olika förhållanden. Dock tror jag att genom att låta varje dag vara ett nytt äventyr, även om man inte gör så mycket, så hålls passionen igång. En annan sak är att göra saker för varandra även om det kanske inte är det som man helst vill göra. Som t.ex. att kolla på den där filmen som man först ansåg vara astöntig men som din pojkvän/flickvän väldigt gärna ville se. Att vara intresserad och stötta det som den andra parten verkligen gillar är jätteviktigt!

Jag hade en hemskt rolig kväll och hade många skratt. Mycket dans på det med så var det PANGBRA!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0