Inte en lugn stund

Oj, jag säger bara... DET HAR VARIT MYCKET DET SENASTE!! Bal, student och mysiga sommarkvällar. Tog mitt första dopp igår, brrr.. (inte jättekallt men så pass att man skrek till lite när man gick i ..)  Balen var galet rolig. Jag kände mig toppensnygg och alla var så vackra i sina håruppsättningar, underbara klänningar och killarna i sina kostymer och flugor. Jag kände mig som en prinsessa.

Studenten inföll några dagar senare, och var så häftig. Champagnefrukost tidigt på morgonen och sedan ett tårfyllt avslut i aulan, ( jag storlipade när estetklasserna sjöng och spelade Highway man ) Vi sjöng, grät och skrattade ihop, alla i min klass DE07A och andra. När det blev vår tur ut på trappan , rusade vi ut och sjöng studentsången som en manskör. Vi var nog de mest högljudda av alla klasser, FANTASTISKT! <3

Snart blev det dags för flakåkandet, och vår söta lastbil med flaket som såg ut som en träkoja, körde ut. Vi hoppade, dansade till ljudet av Infinity. Hela flaket studsade av och an, vilket gjorde att det hela såg ut som en ravefest. TOKIGT! Studentkvällen var fantastisk.. mer säger jag inte :)

NU är man glad arbetslös flicka som söker jobb, vad ska man säga?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0